Jeugdwerking

De harmonie heeft geen aparte jeugdharmonie, toch spelen er een heel aantal jongeren mee. Om die jeugd nog extra te stimuleren organiseren we jaarlijks een muziekkamp.

Muziekkamp

Het muziekkamp wordt georganiseerd door de (iets oudere) jeugd van de harmonie.  Alle blazers en slagwerkers van 8 tot 30 jaar die minstens al één jaar muziekschool achter de rug hebben zijn meer dan welkom op dit kamp.

Op muziekkamp is er tijd voor muziek en ontspanning. De 12+ repeteert elke dag 4 uur in het groot orkest. Leden van 8-12 jaar werken die tijd aan een eigen repertoire met ruimte voor creativiteit en ontspanning. De rest van de dag vullen we met kleine en grote spelen, zangmomentjes en andere muzikale projectjes!

Op de laatste dag van het kamp organiseren we een concert waar iedereen kan zien en horen wat we ingeoefend hebben.

Blijf je graag op de hoogte, volg dan zeker de facebookpagina van het muziekkamp of de instagrampagina

Heb je vragen, mail gerust naar jeugd.harmoniedevriendenkring@gmail.com

Het muziekkamp van 2024 gaat van start op zondag 30 juni en op zondag 7 juli sluiten we de week af met een concertje. Waar het muziekkamp van 2024 zal plaatsvinden is voorlopig nog geheim.

Inschrijven muziekkamp

De link om je in te schrijven zal hier te vinden zijn in april/mei. Hou hiervoor zeker ook onze sociale media in het oog!